This is some flash content - you'll need the flash plugin to see it
Aprašymas
Marketingo karai

Marketingo karai

Al Ries, Jack Trout
Pavadinimas : Marketingo karai
Autoriai : Al Ries, Jack Trout
Tema : Verslo praktika
Išleidimo data : 2005-11-12
Puslapių skaičius : 196 psl.
ISBN : 9955-551-75-5
EAN13 : 9789955551751
Leidimo nr. : 1
Iliustracijos : Nespalvotos
Kaina Lt : 33.79 Lt
Kaina € : 9,79
Aprašymas

Knyga „Marketingo karai“ pirmą kartą buvo išleista tamsiosios konkurencijos laikais. Tada, prieš dešimtmetį, termino „pasaulinė ekonomika“ dar nebuvo. Technologijų gausa, šiandien jau įprasta ir savaime suprantama, buvo tik vizija. Pasaulinė prekyba apsiribojo tarptautinėmis kompanijomis.
Visa tai pasikeitė. Lyginant su šių dienų rinka, mūsų aprašytoji – lyg arbatos vakarėlis. Dabar visame pasaulyje nuolat kyla karų. Visi visur su visais kovoja.
O tai reiškia, kad „Marketingo karų“ principai šiandien svarbūs kaip niekada anksčiau. Kompanijos turi išmokti įveikti konkurentus. Atsilaikyti prieš jų jėgą. Pasinaudoti trūkumais.
Turite suprasti, kad kalbama ne apie tai, ar žūti, ar gyventi už savo kompaniją. Geriau dėl jos tegul žūva kas nors kitas.
Svarbiausia pasirinkti tinkamą strategiją. Nesvarbu, ar vadovaujate didelei, vidutinei ar mažai kompanijai, „Marketingo karai“ padės jums sukurti kompanijos strategijos modelį, leisiantį išsilaikyti XXI amžiuje.
To, kas rašoma šioje knygose, jūsų nemokė verslo studijose.