Pavadinimas : | Marketingo karai |
Autoriai : | Al Ries, Jack Trout |
Tema : | Verslo praktika |
Išleidimo data : | 2005-11-12 |
Puslapių skaičius : | 196 psl. |
ISBN : | 9955-551-75-5 |
EAN13 : | 9789955551751 |
Leidimo nr. : | 1 |
Iliustracijos : | Nespalvotos |
Kaina Lt : | 33.79 Lt |
Kaina € : | 9,79 |
Knyga „Marketingo karai“ pirmą kartą buvo išleista tamsiosios konkurencijos laikais. Tada, prieš dešimtmetį, termino „pasaulinė ekonomika“ dar nebuvo. Technologijų gausa, šiandien jau įprasta ir savaime suprantama, buvo tik vizija. Pasaulinė prekyba apsiribojo tarptautinėmis kompanijomis.
Visa tai pasikeitė. Lyginant su šių dienų rinka, mūsų aprašytoji – lyg arbatos vakarėlis. Dabar visame pasaulyje nuolat kyla karų. Visi visur su visais kovoja.
O tai reiškia, kad „Marketingo karų“ principai šiandien svarbūs kaip niekada anksčiau. Kompanijos turi išmokti įveikti konkurentus. Atsilaikyti prieš jų jėgą. Pasinaudoti trūkumais.
Turite suprasti, kad kalbama ne apie tai, ar žūti, ar gyventi už savo kompaniją. Geriau dėl jos tegul žūva kas nors kitas.
Svarbiausia pasirinkti tinkamą strategiją. Nesvarbu, ar vadovaujate didelei, vidutinei ar mažai kompanijai, „Marketingo karai“ padės jums sukurti kompanijos strategijos modelį, leisiantį išsilaikyti XXI amžiuje.
To, kas rašoma šioje knygose, jūsų nemokė verslo studijose.