This is some flash content - you'll need the flash plugin to see it
Aprašymas
Pozicionavimas. Kova dėl pirkėjo

Pozicionavimas. Kova dėl pirkėjo

Al Ries, Jack Trout
Pavadinimas : Pozicionavimas. Kova dėl pirkėjo
Autoriai : Al Ries, Jack Trout
Paantraštė: Kaip šiandieninėje perkrautoje rinkoje būti girdimam ir matomam
Tema : Verslo praktika
Išleidimo data : 2005-04-25
Puslapių skaičius : 232 psl.
ISBN : 9955-551-69-0
EAN13 : 9789955551690
Leidimo nr. : 1
Iliustracijos : Nespalvotos
Kaina Lt : 54.5 Lt
Kaina € : 15,78
Aprašymas

Šiandien jau pats bendravimas arba informacijos perdavimas yra problema. Mes tapome pirmąja pasaulyje informacija perkrauta (angl. overcommunicated) visuomene. Kasmet jos siunčiame vis daugiau, o gauname vis mažiau.
Šioje knygoje aprašytas naujas informacijos perdavimo (angl. communication) metodas, vadinamas pozicionavimu. Dauguma pavyzdžių pateikti iš pačios sudėtingiausios informacijos perdavimo srities – reklamos.
Daugeliui intelektualų reklama – tai sielos pardavimas korporacinei Amerikai, nevertas rimtos studijos dalykas. Nežiūrint tokios reputacijos, o gal kaip tik dėl jos, reklamos sritis yra puiki dirva komunikavimo teorijų bandymams. Kas galioja reklamoje, labai tikėtina, kad galios ir politikoje, religijoje ar bet kurioje kitoje masinio informacijos perdavimo reikalaujančioje srityje.
Taigi, šioje knygoje pateikti pavyzdžiai, galėjo lygiai taip pat būti paimti iš politikos, karo, verslo ar netgi lakstymo paskui priešingą lytį sričių.